فراموشت کنم!

 

 

گفتم فراموشت کنم

                             شاید روی از خاطرم

                                                         شاید ندارد!

بعد از این

باید فراموشت کنم...

 

رویا

هرگز

 

 

هرگز بدنبال کسی نبودم که بتوانم با او زندگی کنم

بلکه بدنبال کسی بودم که نتوانم بدون او زندگی کنم...

 

رویا

خاطره ها

 

 

گذشت زمان٬ غارتگر خاطره هاست...

 

رویا

سفر

 

تا توانی رفع غم از چهره غمناک کن

در جهان گریاندن آسانست٬ اشکی پاک کن...

 

 

 

تو برو به سفر                            سفر سلامت .

 

 

رویا

خداحافظی

 

 

خداحافظی سخته اما چاره نداریم پس شما رو به خدا می سپاریم!

 

 

خداحافظ برای همیشه به آرزوهای قشنگت برسی.

 

علیرضا

یادگاران تو

 

سبزه به سبزه

برگ به برگ این باغ

از یادگاران توأند

 

چند وقتی ست که رفته ای

اینک این سبزه و باغ

به سوگواری تو مشغولند...

 

رویا

وداع

 

برای علیرضا...

 

می روم خسته و افسرده و زار

سوی منزلگه ویرانه خویش

به خدا می برم از شهر شما

دل شوریده و دیوانه خویش

 

می بروم٬ تا که در آن نقطه دور

شستوشویش دهم از رنگ گناه

شستوشویش دهم از لکه عشق

زینهمه خواهش بیجا و تباه

 

می برم تا ز تو دورش سازم

زتو٬ ای جلوه امید محال

می برم زنده بگورش سازم

تا از این پس نکند یاد وصال ...

 

رویا

 

 بازگشت ترا به تماشا نشسته ام ...

فقط برای تو

 

تنها