برای او که رفت آسمان آبی بود...

صبر کن عشق زمین گیر شود بعد برو   یا دل از دیدن تو سیر شود بعد برو 

ای کبوتر  به کجا؟ قدر دگر تاب بیار     آسمان  پای پرت پیر شود  بعد  برو 

تو اگر کوچ کنی بغض گلو می شکند     صبر کن گریه به زنجیر شود بعد برو 

خواب دیدی شبی از راه سوارت آمد    باش تا خواب تو تعبیر شود بعد برو 

رویا

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 13:57 http://persian-pic.blogsky.com

بسیار از وبلاگت خوشم اومد (بدون اندکی اغراق)
من خیلی مشتاقم باهات تبادل لینک کنم. اگه تو هم موافقی من رو با نام:
::بیش از ۱۰۰۰ عکس زیبا در یک وبلاگ::
و به آدرس:
www.Persian-pic.blogsky.com
لینک کن و تو قسمت نظرات وبلاگم بگو تو شما رو لینک کنم.
با تشکر فراوان از وبلاگ مفیدت

سینا سه‌شنبه 19 آذر 1387 ساعت 12:47 http://www.2hes.blogfa.com

ما نباشیم که باشد که جفای تو کشد / به جفا سازد و صد جور برای تو کشد
مدتی هست که حیرانم و تدبیری نیست / عاشق بی سر و سامانم وتدبیری نیست
از غمت سر به گریبانم و تدبیری نیست / خون دل رفته به دامانم وتدبیری نیست
ضمن تشکر از وبلاگ زیباتون باید بگم که دست نوشته هات بدجور منو تحت تاثیر قرارداد اخه یجورایی شبیه حالو روزه خودمه-
اما من میدونی چیکار کردم؟
اول ازهمه خیلی ساده فراموشش کردم(بیشترازخودم و۰۰دوسش داشتم)اما فعل خواستنو صرف کردم.
دوم عکساشو ونوشته های وبلاگمونو پاره! کردم. نه اینکه متل تو به بادلی سوخته وبلاگ نویسی کنم.
امیدوارم عاقبت بخیرباشی.

سینا سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 01:27

چرا اپ نمیکنییییی پس؟؟/؟؟؟///؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد