هنوز خدارو دارم

سلام  

 

نمی دونم!! ولی هر وقت به وبلاگم سر می زنم، بوی تو و حضور تورو احساس می کنم. البته فکر می کنم چون مدت زیادی هست که از ایران رفتی ...  

به هر حال میدونم اینم یک جور بازی روزگاره که با دل من بدی جوری بازی کرد... اما می گذرم.. چون هنوز امیدوارم و خدارو دارم.پس همه چیز دارم.  

 

 

رویا

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 3 فروردین 1390 ساعت 20:57

salam.....che khoobe inke tunesti begzariiii.....ama man natunestam.chon hich javabii vase in dele shekastam nemitunam peida konam...kheilia migan vaghti ashegh bashi rahat mituni bebakhshiii.ama man tu nahayate doost dashtan boodam ama alan delam faghat vase dele shekasteye khodam misuze o saliani k gozashtee

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد