هنر خدا

سلام علیرضا 

 

امروز خیلی یادت کردم. خدا رو شکر می کنم که در کنار عشقت ساده و صمیمانه زندگی می کنی. مهم نیست از من سراغ نمی گیری. و حتی مهم نیست لحظه ای یاد من باشی. مهم اینست که هستی و زنده هستی این تمام هنر خداست که به من هدیه داده است. 

 

 

 

رویا

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 19:05

سلام عسیسم!یه سوال ازت دارم.چطوری میتونی اینقد روانی یه نفر باشی،در صورتی که اون اصلا بهت اهمیت نمیده!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه من واقعا نمیتونم کسی رو که دوستم نداره،دوست داشته باشم.خواهش میکنم ج بده.
please

فاظمه عزیزم سلام.

این مهم نیست که اون تو رو دوست نداره . ولی این مهمه که تو لیاقت داشتی تا دوست داشتن رو تجربه کنی و پایهمه چیزش بایستی. مهم نیست اون نیست. مهم نیست اون تو رو دوست نداره اما اونقدر ارزش داشتی که خداوند لذت دوست داشتن رو در تو زنده نگه داشته.



رویا

atefeh دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 21:12

roya tu mahshari!!!kheyli khube k adam enghad pako bialayesh bashe...eteraf mikonam behet hasudim shod.omidvaram hamishe dar zendegit movafagh bash

مهرسا جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 12:02

من مهرسام عشمو 2 ساله پیش تو دریا از دست دادم اما بایادش زندگی میکنم ارزو میکنم ای کاش بود تا با کس دیگه ای شاد باشه

درکت میکنم رویا جونم
اسم عشق من حمید بود

یادش گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد