برای رویا

من اینبار از هر بار دیگری به تو دقیق تر نگریستم
.
من اینبار دیدم تو را که در قلب من آواز دوستی و محبت را سر داده بودی
.
من تو را در فراسوی قلب خود دیدم
.
من یکباره خود را دیدم که فقط تو را به آغوش کشیده بودم.
.
من یکباره دیگر تو را حس کردم
.
و اینبار از صمیم قلب خواستمت
.
من تو را برای نثار کردن احساساتم خواستم
.
من برای به آغوش کشیدنت لحظه ها را خواهم کشت
.
ای مهربان من
.
اولین دیدار
 

نظرات 3 + ارسال نظر
سهیل پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1386 ساعت 09:23 http://loveyou.blogsky.com

سلام . وبلاگ موفق و با احساسی دارید . اولین باره که می یام اینجا . خیلی خوشم اومد از وبلاگتون.راستی منم به روزم . خوشحالم می کنید بی یاین و از خودتون برام یادگاری بذارید . مرسی . موفق باشید

علی سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 12:51 http://www.lovabel20.yahoo.com

سلام.
وبلاگت خیلی قشنگه.
خوشحال میشم هبم سر بزنی.
موفق باشی.
منتظرتم.

هدی یکشنبه 8 آذر 1388 ساعت 11:54

سلام رویا جونم!!!
وبلاگت خیلی باحال بود خیلی حرفات قشنگه....
خیلی از حرفاتو برداشتم و تقدیم کردم به عشق قشنگ افشین!!! میدونم خوششش میاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد