کجا دنبال مفهومی برای عشق می گردی ؟

تو را گم می کنم هر روز و پیدا می کنم هر شب
 بدینسان خوابها را با تو زیبا می کنم هر شب
تبی این گاه را چون کوه سنگین می کند آنگاه
چه آتشها که در این کوه برپا می کنم هر شب
 تماشایی است پیچ و تاب آتش ها .... خوشا بر من
 که پیچ و تاب آتش را تماشا می کنم هر شب
مرا یک شب تحمل کن که تا باور کنی ای دوست
 چگونه با جنون خود مدارا می کنم هر شب
چنان دستم تهی گردیده از گرمای دست تو
 که این یخ کرده را از بیکسی ها می کنم هرشب
 تمام سایه ها را می کشم بر روزن مهتاب
 حضورم را ز چشم شهر حاشا می کنم هر شب
دلم فریاد می خواهد ولی در انزوای خویش
 چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب
کجا دنبال مفهومی برای عشق می گردی ؟
که من این واژه را تا صبح معنا می کنم هر شب



محمدعلی بهمنی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 26 خرداد 1386 ساعت 14:49 http://dey.blogsky.com


خیلی جالب بود
خوشحال میشم به من هم سری بزنید

someone یکشنبه 27 خرداد 1386 ساعت 12:05 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

موفق باشی
با یک پست جدید به روز هستم ....
و منتظر نظرت
این بار سکوت من سرشار از تمامی لحظات سخت تنهایی است

montazer دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 03:30

salam hatamn kasi ke en jomlehai asheghone ro neveshte ye asheghe chon kasai mitonan az eshgh harf bezanan ke to ghalbeshone manam mikham matlabi ro begamshaiad bedardeton bokhore
eshgh moghadastarin vejei hastie ke ensan ro be manaviat miresone 1i az manaviatesh ene ke khianat nmikone napaki be harim delesh rah nmide
eshghi pak to ghalbam darem ke mano be ensaniat be khoda resonde shaiad khoda eshgh ro ve se en be vojod ovorde ke ensan ro be khodesh beshnasone vase manam 2a konid ta eshghe pakam ro bepazire delam mikhast majnon besham alan hastam vali on eshghe pake mano nmibine mikham hamishe montazeresh bemonam ta 1 roz.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد