تولدت مبارک

 

سلام علیرضا! 

 

 

از سالگرد وبلاگمون حدود 5 سالی می گذره و چند روز پیش یعنی 19 اردیبهشت وارد 5 سالگی شد. می دونی من احساس می کنم این فرزند مشترک تو و منه اما با این تفاوت که حضانت و نگهداری او به عهده منه. باور کن خیلی سخته. خیلی... 

 

 

رویا

نظرات 5 + ارسال نظر
بگذار مخفی بمانم جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 19:32 http://sayeyegham.mihanblog.com

ناراحت شدم خیلی زیاد دلم گرفت

. . . . . سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 17:03 http://volcano120.blogfa.com

سلام . اسم عشق من علیرضا بود . اون رفت و من هنوز . . . .

KIA دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 17:15

رویا خانوم تبریک میگم.وبلاگ بسیار زیباییه.خدا شاهده اولین وبلاگیه که من دیدمو اشکم در اومد.عشق شما پاینده چون مثال بارز یه عشق واقعیه.بازم تشکر میکنم ازتون

الناز سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 06:04

سلام عزیزم
وبلاگ خیلى قشنگى دارى
غصه نخور درست میشه
منم مثل تو یه عالمه غصه دارم اما یکم متفاوت
منو محمدم جون میدیم واسه هم ولى خانواده ام جدامون میکنن
واست دعا میکنم

Azadeh سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 12:05

salam dooste khoobam.cheghadr zaiiiffffiii.raft ke raft.maloome ke liaghate eshghe toro nadasht.baba bikhiaaalll

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد